OT alternativny navod na obsluhu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Září 7 11:15:43 CEST 2016

Já si myslím, že ne.
Kdysi jsem spoustu let vozil od Conrada z Německa vrácené či vadné zboží.
90% bylo bez vady díky špatnému návodu. Někdy to byla i sranda, kdy
uživatel nevytáhnul fólii zpod baterky i když úchyt čouhal ven.
U některých věcí, kterých bylo stovky, tak to bylo tak evidentní a
stejně s tím nic nedělali. Šlo to do Fundgrube.
Za pár marek a později euro jste mohli koupit věci co stáli i několik
set za pár drobných.
K těmto věcem jsem vždy udělal perfektní český návod a byl klid.
Takže za dobrý návod jednoznačně palec nahoru. ( I když jsem jim tehdy
mohl být vděčný).
Jindra Polívka