OT alternativny navod na obsluhu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 4 16:15:22 CEST 2016

> myslim, ze kazdemu je to u zadele :-)

Zrejme hej, ale niekedy motyka vystreli. Mna osobne to dost s*rie.

Mimochodom, zistil som, ze ten "alternativny"
http://www.karcher-audio.de/index.php/UR1040.html ma o poznanie lepsi
manual. Tipujem, ze sa ho pri preklade z cinskej anglictiny niekto
inteligentny snazil vylepsit a mal ten pristroj v ruke (co je pri
prekladoch navodov ocividne skor vynimka nez pravidlo).

> Jé, ten mám cca 1 a 3/4 roku. Myslím, ¾e funguje k plné spokojenosti,

To som rad, aj ked dufam ze podobne budem moct napisat aj o 21 a 3/4 roka.

wek