iMAX B6, bolo: NiZn akumulatory

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Říjen 14 16:00:40 CEST 2016

On Fri, Oct 14, 2016 at 01:33:19PM +0200, iko wrote:
> Zdravim,
>
> obzeram sa po imaxe na ali, su tam od $15, ale zrejme neoriginal kopie.
> Nemate skusenosti, ci tie kopie funguju normalne, alebo radsej treba
> kupit original za dvojnasobnu cenu?

Ja jsem koupil na eBay a byla to nejaka blba, ktera nabiji LiON na
4.2 (jeste mirne pres) - po rozebrani jsem zjistil, ze to ma dokonce
nejake nepodporovane CPU pro cheali-charger - viz napr:
http://blog.lincomatic.com/?p=1725
https://groups.google.com/forum/#!topic/cheali-charger/5hD6g_MNPdY%5B1-25%5D
takze durazne varuji pred tou 80W variantou.
Prodejci jsem nadaval na eBay, az mi vratil vsechny penize. :)
Jeste je nadeje, ze pujde tim dvojhmatem zkalibrovat na nizsi napeti
alespon - uvidime.

Pak jsem nekde z tech for objednal za $17 na tomtopu z DE warehouse (tam
byl free-shipping)
http://www.tomtop.com/charger-adaptor-1226/p-rm163.html
a to je (asi taky clon) nejaka, kterou uz jednu mam a s ni jsem
spokojen. LiON nabiji na 4.1 jak jsem zvykly. Musel bych se do ni doma
podivat, kdyby byl zajem co v ni je.
Prisla asi 10-14 dni zpet.

--
Zito