iMAX B6, bolo: NiZn akumulatory

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 14 14:28:12 CEST 2016

Dobrý den,

Nefungujou normálně :-(
Koupil jsem ji, a zjistil, že napětí naprosto neodpovídají tomu, co
ukazuje displej. Je to tím, že je to osazené nějakými nepřesnými odpory.
Řešení je buď vyměnit odpory za 1%, nebo použít alternativní FW, které
umožní korekci jednotlivých napětí softwarově, a rozšíří nabíječku asi o
3x tolik funkcí. Potom je to už použitelné.

http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id=607&n=cheali-chargers-%E2%80%93-nabijacky-s-open-source-%E2%80%93-1-cast

S pozdravem,

--
  Aleš Filip