Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 14 14:06:51 CEST 2016

Zdravim a diky moc za odpověd.
Mne se to, ze to trvale a skoro zadarmo trochu sviti, tak mne se to moc
libi.
Je to takova nocni bludicka. Ono to cidlo taky nesepne nekdy uplne v
radu milisekund a pak je dobre, ze stojim v prostoru, ktery je byt
minimalne osviceny.
Jen se bojim, ze kdyz lidem na schuzi vysvetlim, jak je to sporive a
jeste to ma funkci "bludicky", tak se ta zarovky zacnou ztracet.
A kdyz si vezmu, ze ramecek neni spojeny se sklem, tak nam zacnou ubyvat
osvetlovaci telesa.
Skoro kazdy, kdo el prvně menit zarovku, tak ma za sebou jednu
osvetlovaci mrtvolku.
To neberu v potaz sroubky z hliny, co vydrzi jednu vymenu. Uz jsem je
nechal vymenit.
Jindra Polivka