OT: 3D scanner

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Říjen 12 20:21:06 CEST 2016

1. Chci pořídit nějaký 3D scaner spíše pro domácí použití. Mám 3d diskarnu
a něco dále k tomu.

Rozhoduji se jestli jít do nějakého projektu 3D scanneru nebo neco
zakoupit hotového v obchodě.

2. Našel jsem XYZprinting 3D scanner. Předpokládám něco většího sejmout a
potom to třeba 10x zmenšit. Nemáte někdo zkušenosti s tímto scannerem ?

3. Jak budou asi velké data, když se něco sejme velikostně tak 10x10x10 cm
pro 3d tisk. Vím že záleží na přesnosti a členitosti povrchu. Nejedná se
mě o přesnou hodnotu, ale spíš o řádovou hodnotu kb nebo Gb. Jedná se mě o
to jaký asi HDD budu muset pořídit pro uchování dat.

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/