Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 13 12:27:27 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 13.10.2016 od hwnews konference:

> pokud budu kupovat tu licenci na dsPIC tak to musim promyslet -
> momentalne jsem zrusil/pozastavil podnikani - nepotrebuji tedy
> zadnou fakturu - pri koupi bych tedy usetril zase prachy za DPH a
> dongle a postu

Poštovné ušetříš, ale DPH budeš platit tak jako tak. Pokud jsi fyzická
osoba, pak ti ho naúčtují. Jinak Mikroelektroniku dodává třeba také
TME, tak nemusíš platit dopravné z ciziny.

> navic kdyz jsem to zjistoval tak mi bylo receno, ze pri poruse
> donglu neni zadna moznost vydat novy dongle - znamena to koupit
> novou licenci

Fakt? No to jsou pěkní prasáci, ne? To jako když jim pošlu poškozený
HW klíč, nedodají nový za nějaké náklady na klíč?

> jinak si ale nemuzu nijak zvlast stezovat - vetsina veci funguje a
> spolehlive - mam vlastne od nich i programator takze proto bude
> licence zase od nich

Já mám od nich taky programátor, ale ten jsem ještě nepoužil :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz