osvitka z LCD monitoru ?

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Neděle Říjen 9 20:50:31 CEST 2016

Maji ji vcetne moznosti nastriku primeru, UV vytvrzovani, atd. Tzn fakt
pekna masina.

Mozna umi i znacky, nijak jsem to neresil, muzu se zeptat.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Sunday, October 09, 2016 8:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: osvitka z LCD monitoru ?

tuhle technologii prave resim. je to uv inkjet. jen ty masiny zacinaji
bezmala na 500k za coz se da poridit klasicka filmova osvitka i s linkou na
prokovy. tedy nic pro nas bastlire. s identickym uv inkem tisknou i
konvencni piezo hlavy tazke se daji pouzit i konvecni tiskarny. rozliseni je
dostatecne. jen se misi doplnit UL led na vytrzeni inku. ale je zde problem
s pasovanim soutisku pri oboustranem tisku jelikoz firmware a mechanika
konvecnich tiskaren na to neni pripravena. proto by bylo potreba zjistit
zapojeni hlavy a dat ji na vlastni chassis.