osvitka z LCD monitoru ?

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Neděle Říjen 9 20:32:33 CEST 2016

tuhle technologii prave resim. je to uv inkjet. jen ty masiny zacinaji bezmala na 500k za coz se da poridit klasicka filmova osvitka i s linkou na prokovy. tedy nic pro nas bastlire. s identickym uv inkem tisknou i konvencni piezo hlavy tazke se daji pouzit i konvecni tiskarny. rozliseni je dostatecne. jen se misi doplnit UL led na vytrzeni inku. ale je zde problem s pasovanim soutisku pri oboustranem tisku jelikoz firmware a mechanika konvecnich tiskaren na to neni pripravena. proto by bylo potreba zjistit zapojeni hlavy a dat ji na vlastni chassis.