Re: reflow pec a černání plošňáků

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Říjen 6 09:43:36 CEST 2016

Ano OSHPark má na sobě masku. A ano máte pravdu, hnědne lak kterým
ošetřuji desky po vyleptání.

Ale včera jsem dělal test na desce, která při přibližně 220 st. C začala
kouřit, pak bublat a nakonec jsem z ní udělal uhel. Je z TME nebo z GME.

Budu si s tou pecí muset pohrát, protože při ohřívání nedokáže dosahovat
teploty tak rychle, jak je vytvořená ta křivka profilu.

Jde o pec čínskou pec T962 s úpravami podle
https://github.com/UnifiedEngineering/T-962-improvements.

Oja