Re: reflow pec a černání plošňáků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 5 19:27:53 CEST 2016

No když chcete vědět kde děláte chybu, tak by to chtělo asi napřed ten
profil a další informace zveřejnit. Informace "jakž takž upravil profil"
nese skutečně velmi málo informací.

Nenapsal jste ani, v jakém stavu tam ty tišťáky strkáte.
Jestli to třeba není tak, že OSHpark má samozřejmě masku, ale GME
nebo TME mají na sobě třeba nějaký lak (který pak zhnědne).

PL