OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Listopad 29 20:42:21 CET 2016

ten bufet je prave vyborna vec. Okrem toho tam bol smajlik.

Co by som dal za to, keby som si teraz mohol ist na 15 minut sadnut na
gauc, zobrat si nejake ovocie, alebo nieco male na zahryznutie a dalej
makal. Namiesto toho ma rano vyhnal telefonat z riadiaceho centra, svacu
som si doma zabudol lebo som odchadzal 'ponekud ve spechu' a kupit sa to
tu naokolo nikde neda, a o tomto case uz vobec nie. Keby som mal 20
rovnako zaujimavych pracovnych ponuk na stole a v jednej by bol bufet
asi by som uprednostnil :-) Ale len koli bufetu by som si firmu zase
nevyberal :-)

Drzim palce, nech sa podari vybrat niekoho zaujimaveho.

b.