OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Úterý Listopad 29 20:07:40 CET 2016

necekal bych infantilni poznamky tohoto typu ... ale budiz. diky i za
takoveto reakce - predvedu je managementu, aby vedeli, jak to psat fakt
nemaji :)

Ja psal jen tu technickou cast inzeratu, zbytek uz meli na starosti
nadrizeni z managementu. Ale abych uvedl na pravou miru detaily, o kterych
se tam zminuji a ktere by nekoho mohly rozladit .....

- pohodová startupová atmosféra === to neni klasicky startup kdy delate
nikdo nevi co a proc a buh vi jestli to nekdy nekdo zaplati. jsme cca 1 rok
fugujici firma s velmi silnym investorskym zazemim, ktere ma zmapovane co
trh vyzaduje, delame na jasne definovanem jednom projektu (na zacatek to
staci, dalsi projekty jsou pripraveny). Pohodova atmosfera je myslena tak,
ze vsichni, co tu jsme, jsme prosli korporaty a silenostmi, co korporaty
plodi a jak ohybaji lidi a snazime se to delat jinak. Mnohdy to nejde
napoprve idealne ale snaha je a to velka .... ja osobne jsem zavedl
pravidelne pondelni pivo a velmi dobre se to ujalo napric vsemi levely
firmy od mrzkeho kodera v PHP az po CEO :) jeste bych dodal, ze naprosto
drtiva vetsina z nas je tady na doporuceni nekoho z firmy. Vnitrni
doporucujici zdroje uz ale prestavaji stacit, proto jsme zacali hledat "z
ulice". a obracim se na konferu, protoze vim, ze tu je spousta schopnych
lidi .... chapu, ze pro lidi pracujici na kosmirnych technologiich to asi
zajimave nebude, ale pro zbytek sveta treba jo ...

- flexibilni pracovni doba === opravdu je flexibilni. pokud potrebujete v
pondeli byt od 11ti do 14ti hodi s detmi v nejakem krouzku, tak to proste
neni problem....

- moznost home office === 1-2 dny v kazdem tydnu na home-office jsou tu
opravdu dost bezne...

- pestry bufet === od klasicke kavy, pres kazdodenni ovoce, zeleninu, ruzne
orisky, seminka, pernicky, cokoladky, susenky az po klobasky -> ty nejsou
kazdy den, ale minimalne 2x tydne ano :)  vypada to jako pi*ovina, ale
napriklad v predchozim jobu v korporatu nam dali 1x mesicne 1 ks jablka a
tvarili se jako straaasne hustej benefit .... trapaci ... tak takhle fakt
ne .... je to drobnost, ale velmi prijemna a velmi se na to dba, aby to
melo uroven. ja osobne preferuju klobasku, ale mrkvicka je obcas taky fajn.
dnes bylo krome klobasky jeste nachos s fajnovou omackou. takovy prvni
pokus, ale vestine vecne hladovych vyvojaru to chutnalo :)

- firemni akce === no ... treba vcera jsme meli bowling. osobne ho nehraju,
ale i tak fajn posezeni. par pivek, srandicky atd. jinak jsou ruzne
vyjezdni akce (byli jsme treba s celymi rodinami na orliku, pak v brne
atp.), nenucene, kdo chce, ten jde. nikdo neni perzekvovan ze se
nezucastnil..... moje zena se mi po svych zkusenostech divi, ze me bavi
"firemni akce", ale ja mam proste zatim velmi dobrou zkusenost a rad na ne
jezdim. uz jsem slysel mnoho historek o "nucenych pohopsavanich a
potlescich nadrizenym, manazerskych poplacavanich" na firemnich akcich.
dokonce jsem je kdysi v predchozich zamestnanich i z dalky zahledl. jo, asi
to tak casto je, ale nemusi to tak byt vzdy a tady to tak neni. Kdo me zna,
ten vi, ze ja jsem az absurdne uprimny a nikomu do zadku nelezu a lezt ani
nehodlam. Takze rikam - toto se tu nepestuje.

- nadstandardni odmenovani === ano, mohu potvrdit. chodime do prace preci
vetsinou kvuli penezum. nasi investori a vedeni jsou si toho vedomi. chceme
kvalitni odborniky napric vsemi tymy a jsme si vedomi, ze je potreba je
adekvatne zaplatit.

- zajímavou tvůrčí práci v týmu zkušených vývojářů === tohle je casto taky
zprofanovana formulace.... takze to opet rozvedu - tvurci prace to je,
protoze delame na novem produktu. ano, pro nekoho je frustrujici, ze nema
naprosto presne zadani, ale kdyz se dotycny nebude chtit podilet na
vymysleni kazdickeho detailu, tak jsem tu treba ja nebo dalsi lidi z tymu
(vyvojari, programatori), kteri s tim problem nemaji a dany detail vymysli.
zkuseni vyvojari jsme. aktualne az na juniora (velmi sikovny studujici
vysokoskolak), ktereho si teprve vychovavame, jsme 10+ let praxe vyvoje.

takze tak. pokud mate nekdo dotazy, rad je odpovim. pokud mate nekdo dalsi
rady, jak podobne inzeraty nepsat, rad se jimi poucim a poucim i nas
management.

diky moc
ataman