ESP8266 esp-3

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Listopad 29 13:33:36 CET 2016

Když už jste u těch webových technologií, zkoušeli jste někdo
https://www.webtoolkit.eu/wt ?
Mě se to líbí, protože o webu toho vím málo, přece jen mám blíž k tomu
C++ a napsat v tomhle interaktivní webovou aplikaci není zase tak moc
práce - nemusím se učit php ani javascript, ono se to nějak udělá
uvnitř. Ale na druhou stranu ta knihovna má dost závislostí, nevím zda
by to šlo rozchodit na nějakém tom Raspberry nebo podobném.

Mrazík