ESP8266 esp-3

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 29 12:00:08 CET 2016

To že se nenatáhnou obrázky bude tím, že tam ještě nejsou :-)

Tohle čidlo jsem přidal před týdnem a sice loguje do dtb jak o život,
ale výstupy jsem ještě nedodělal.

Směr větru jsem zatím neřešil.

kdo se chce podívat co vše a jak je v dtb tak může přes:

zapadlo.name/ukaz.php

grafy se generují na požádání, tj trvá to déle.

Petr