poptavka - ctecka rfid se simulaci klavesnice - nahrada "super hesla"

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Listopad 26 07:59:10 CET 2016

nakonec vyreseno  klavesnici s cteckou prstu. ma dokonce i napis lenovo :-).
cena cca 1500,- kc je tak akorat .
diky vsem za prispevky a hlavne wek_ovi  za preklad mojich potreb pro nektere prispevatele :-)..
stejne jeste dam kolegovi desticku od mikroe s armem co jsem si onehda koupil at mi udela projekt s HID heslovym tlacitkem.
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Thursday, November 24, 2016 6:29 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: poptavka - ctecka rfid se simulaci klavesnice - nahrada "super hesla"

mam notas lenovo T420s a ten ma podporu jen 2x lcd. pouzivam 3 dospele lcd(2x notas, jeden pres usb) a pri otevrenem notasu bych o jeden prisel.
nasel jsem klavesnici s cteckou od lenova, tak to mozna bude reseni.
https://www.alza.cz/lenovo-preferred-pro-usb-fingerprint-keyboard-d2169008.htm?o=1#discussionPosts
a vyzkousim i ten "KeePass" ..
tomik.