Vrabčí hnízdo

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Listopad 23 10:30:07 CET 2016

Mám tu jednoduchou konstrukci asi pěti modulů pospojovaných kablíkama
cca 10cm dlouhýma (klasika, pinová lišta-kablík-pinová lišta). Vše
funguje. Ve snaze v tom udělat trochu pořádek (chci to dát do krabice)
jsem to umístil na universální plošný spoj a propojil samopájitelným
drátem. Po zapnutí mi nechtějí komunikovat na SPI sběrnici dva obvody
(každý samostatně ano) přičemž na zapojení není co vymýšlet (jsou to
tři dráty SO,SI, CLK)... Pokud odpojím od jednoho modulu SO tak ten
druhý běží. Samopájitelný drát jsem vyměnil za klasický s bužírkou
(není to tak úhledný, ale to už je teď jedno), ale to samé. Tak to
dneska asi všechno odpájím a opět to zapojím do vrabčího hnízda a
postupně to modul po modulu předělám. Nic jinýho mě nenapadá...

MG