navijeni civek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Listopad 25 00:03:21 CET 2016

ja za to dekuju, treba to navijeni do tmelu byl dobry napad. nevim proc me to nenapadalo drive. a mozna by mohlo fungovat to navijeni do tmelu na teflonovy trn.  tyhla dva zpusoby vypadaji realne pouzitelne.

ty polotovary z resistoru asi nepujde pouzit jelikoz jsem dost omezen rozmery a moc neverim, ze se vejdu zrovna do nejakeho resistoru jak vnitrnim tak vnejsim prumerem.

na opracovavani keramiky nejsme vybaveni a taky by to nakonec asi stalo na praci a nastrojich vice nez sehnat spulku dratu s keramickou izolaci. :-)