[OT] Problem s autem - dobijeni

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Listopad 21 13:01:02 CET 2016

Ale ja se nehadam  a princip chapu jenze se pohybuji v tomto prostredi a i
prodejci nahradnich dilu to pojmenovavaji komutator. Mne take ze zacatku
neslo pres zuby pojmenovavat treba indukcni snimac na klice jako halovka,
ale bohuzel tak to je a tak to maji zazite automechanici. Hold jiny kraj
jiny mrav.