[OT] Problem s autem - dobijeni

hwnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 19 23:08:04 CET 2016

jestli jste nekde u trebone muzu se zastavit s klestakem. mozna bych nasel i nějakou baterii do zalohy mam v práci starsi 55ah

Odesláno z mého chytrého telefonu Samsung Galaxy.
-------- Původní zpráva --------Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz> Datum: 19.11.16  20:17  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: [OT] Problem s autem - dobijeni
Holt to nechám na na pondělí na servis, odvoz pro hromadu krámů a zbytek
rodinky jsme si snad už zajistili, tak teď už jen zprovoznit to auto :(

Ta varianta s odešlým alternátorem a následně i baterkou se mi zdá bohužel
také hodně pravděpodobná, podle těch projevů by to dávalo smysl. Tak si holt
pod stromeček dáme vedle alternátoru ještě i tu baterku :)

Pavel Kutina

From: "ok2mtm"a  <ok2mtm na seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 19, 2016 7:51 PM
Subject: RE: [OT] Problem s autem - dobijeni

Problémy s nabíjením a nesignalizací jsem v autě (cizím) řešil několikrát,
naposledy při výletu do Albánie, tam se postižené auto podařilo roztáhnout
na laně a do servisu to už těch pár kilometrů dojelo. Z informací co tu
proběhly odhaduju, že alternátor je KO a vzal sebou i tu baterku, které
umřel jeden článek. Pokud se článek zkratoval, tak bacha na možnost toho, že
až se začne nabíjet, tak začnou zbývající články vařit a podle konstrukce
baterky si mohou pěkně a hlavně něčekaně odfouknout kombinaci
vodík+kyslík+páry kyseliny sírové - mít to v očích není nic příjemného, mít
tím politej motorovej prostor v autě znamená zaděláno na korozi.
Bohužel u starších baterek není nic divného, že když se hluboce vybijí, tak
prostě umřou.

Tomáš OK2MTM