[OT] Problem s autem - dobijeni

hwnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 19 17:55:24 CET 2016

takhle se presne chovala baterka s prasklym mustkem mezi clanky - boschky silver tim byly povestne - jel jsem s tim z mostu az do cb bez chcipnuti i při tankovani

Odesláno z mého chytrého telefonu Samsung Galaxy.
-------- Původní zpráva --------Od: gatilo <gatilo na centrum.cz> Datum: 19.11.16  17:22  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: [OT] Problem s autem - dobijeni
 19.11.2016, 17:18:55

Merit aku naprazdno, to je asi jako sex po telefonu.
Podstatne je, kolik da za rozumneho zatizeni, >= 10A - napr. hl.
svetlomety. A jestli to da, treba i 1/2 dne po odpojeni od nabijecky.
Jinak, je docela mozne, ze resite dve zavady -aku a alternator, pricemz
jedna  je dusledkem druhe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz