jak nam opravili izolacni stav

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 18 14:44:56 CET 2016

Nechci se nějak zastávat toho technika VW, ale nevytáhne on i ty
zbývající 2 litry
třeba nějakou speciální hadičkou a odsávačkou? Pak by byla pravda, že
potřebuje
"speciální vybavení" a nakonec i nějaké to know-how.

Nicméně razím stejnou zásadu jako vy - pokud je to jen trochu možné, tak
si vše
opravuji sám, doma i v práci. A pokud přece jen placený servis, tak zásadně
s nějakým předběžným rozpočtem předem.

PL