RaspberryPi kompilace programu na Windows

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Listopad 18 09:14:15 CET 2016

Predpokladam, ze ta hlaska znamena, ze linker nemuze najit tri knihovny.
Mate je v lib, nebo si je musite nejdriv prelozit ze zdrojaku tim
cross-kompilatorem? Nebo je to spatne nastavenou cestou na lib adresar
(musi ukazovat na ten, kde jsou crosscompilovane knihovny, ne ten, kde
jsou nativni knihovny).

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>