RaspberryPi kompilace programu na Windows

soteza soteza na soteza.cz
Pátek Listopad 18 09:00:38 CET 2016

Zdravím přítomné.

Mam jednoduchou aplikaci která využívá vlákna a kompiluji ji přímo
úspěšně na RPi v Lazarus-u. Chtěl jsem si ulehčit práci a kompilovat
přímo na PC s Win10(nebo i na Vista) ale kompilace končí na obou Win se
stejným výsledkem.

c:\codetyphon\fpc\fpc32\bin\i386-win32\arm-linux-ld.exe: cannot find
-lpthread
c:\codetyphon\fpc\fpc32\bin\i386-win32\arm-linux-ld.exe: cannot find -ldl
c:\codetyphon\fpc\fpc32\bin\i386-win32\arm-linux-ld.exe: cannot find -lc

Uvedené soubory nevidím ani v PC, ani na RPi, že bych se je pokusil
zkopírovat. Prolezl jsem google a vidím, nejsem sám. Nicméně každý radí
něco jiného a s mojí angličtinou bych si nerad rozdrbal PC. Nemáte
prosím někdo konkrétní nápad jak z toho ven? Na RPi je kompilace OK.
Dík, Zaplík