ZENIT v elektronike 2017

Sobota Listopad 12 21:49:20 CET 2016

A arduino se nejlepe pouziva s pluginem v atmel studiu - a kruh se
uzavira ;-)
Vazne  - MSVS (a z toho vychazejici AS) je podle me zdalekanejvic
funkcni produkt MS :-P
Nebo jake chcete pouzivat IDE? Asi by slo neco na bazi CodeBlock a
odvozenin, cokoli na Eclipse by snad nikdo nebral jako pouzitelnou
variantu...