ZENIT v elektronike 2017

balu balu na k-net.fr
Sobota Listopad 12 19:47:02 CET 2016

v tomto s tebou suhlasim. Pre tento rok sme uz uvazovali o zmene, presne
zo spominanych dovodov. Raz sme dokonca mali priamo na sutazi problem s
tym, ze niektori mali moc slabe notebooky a museli sme riesit krizu.
Programovanie ma na starosti kolega, stretli ste sa minuly rok. Verim,
ze pride aj tento rok na listovicu a prebereme to.
Niekto uz mal napad aj povolit pouzivanie prostredia Arduino, zatial to
ale z ideologickych dovodov nepreslo :-)

b.