Linux kernel FUD [Bylo: Re: Arduino ESP8266 ryclost/verze]

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Pátek Listopad 11 13:25:04 CET 2016

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> [2016-11-10 20:31:52]:

> Flash player je na linuxu penalizovaný snad odjakživa

Kdo to dneska pouziva?

> ale největší brzda je i tak nový kernel.

Ano? Proc zrovna novy kernel? Pouzivam 4.8.1 a jsem spokojeny. Nejake
zpomaleni oproti rade 4.4.y nebo rade 3.y nepozoruji.

> Správa paměti a přerušení je naprosté fiasko.

Vite o tom, ze to je otevreny system? Kazdy do nej muze prispet a vylepsit ho.
Takze pokud mate nejake technicky lepsi reseni, muzete ho bez obav zaslat a
vylepsit to pro nas vsechny. Diky!

-- ynezz