Arduino ESP8266 ryclost/verze

Čtvrtek Listopad 10 22:54:49 CET 2016

Uz jse docela OT, nejsem linux guru ale jak to sem-tam instaluju tak
nejak citim, ze linux se taky dostal do stadia obrovskeho molochu ktery
uz efektivne nefunguje.
Treba jsem to nasadil na starsi NTB u TV pro prehravani filmu a bylo to
peklo, grafika nabihala jak chtela, treba 3 restarty nez se to podarilo
pustit do HDMI... Win proti tomu fungovaly dobre, W10 po poslednich
aktualizacich uz take zacinaji byt pro dany ucel nepouzitelne, furt se
to seka...
Super je, jak skvele a predvidatelne proti tomu funguji tyto ESP
modulky, film sice neprehrajou ale aspon se nic samo neaktualizuje a jak
to jednou funguje, funguje to stejne druhy den, za mesic i za roky...