Spravce pameti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 3 18:08:32 CET 2016

Takže to dám dohromady: Podle p. Nesvačila zjistím, kolik je paměti a velkou
část si alokuji přes malloc a s tou budu hospodařit, zbytek nechám, kdyby ji
chtělo ještě něco, např. sprintf.
Je tato úvaha správná?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek
No samozrejme mozete pouzit slucku s malloc()/free() s iterovanim velkosti
trebars bisekciou za predpokladu "rozumneho" alokatora.

Ale inak na to nie je ziadna standardna cesta, t.j. znova, to zavisi od
Vasho toolchainu a pouzitej kniznice.

Pre command-line nastroje obvykle najdete v linker skripte alebo jeho
obdobe nejake symboly v ktorych mozno bude slovo "heap".