nejaky auto-modelar?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 2 16:16:21 CET 2016

Jinak bych chtel poznamenat, ze to uz neni v kategorii hracek - proste
vsechno funguje jako u opravdoveho auta. A podvozek je uplne senzacni -
neni problem to auto hodit z metru na zem a auto jen mlaskne a zustane
prilepene na zemi. S 5Ah lipolkou se da jezdit cca 20-30minut. Je to ale
1:10 takze nejlepe asfalt nebo sotolina - proste zadne velke kameny a trava
take ne.

RV