nejaky auto-modelar?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 2 16:03:15 CET 2016

Ahoj, nechci te zklamat, ale auto modelarina je uplne neco jineho nez
letecka. Vsechno musi byt robustnejsi, odolnejsi proste vsechno jinak.

Vim to, protoze jsme pred lety take zkusili cuchnout k autum. Navic je to
podle me dost technicky narocna modelarina.

Nechal jsem si tenkrat poradit a sel do tohodle setu:
http://www.rcautomodely.cz/rc-modely/eshop/3-1/9-4-Terenni/5/596-PHOENIX-ST-II-2wd-zluta-modra-2-4GHz

jen to jen zadohrab, ale je pravdou, ze to nauci cloveka mnohem lepe
jezdit. Jinak auto je tak akorat slozite (kulickovej diferak), poloosy, aby
malej kluk toho mel plnou hlavu pri servisu. Jinak ty auta mame dve a zatim
se nam je nepodarilo znicit a to to jezdi dost krute - jedno kolega
napasoval v praci pod paletu s papirem tak, ze jsme ho museli odtud vypacit
- a cela skoda byla jen vyrazene rameno - jen se znovyu nasadilo.

I kdyz to nebude na staveni tak co se tyka servisu bude toho na starani
dost. Ulozeni je na futrech, ale da se to i preloziskovat.

RV