OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Květen 31 13:34:48 CEST 2016

On Tue, May 31, 2016 at 01:30:46PM +0200, Petr Simek wrote:

> Aha - tak dik - mrknu na ten mod_proxy .

mod_rewrite umi prepisovat URL/cesty na urovni hlavicek HTTP.
mod_proxy_html umi i nejaka kouzla s dokumenty
https://httpd.apache.org/docs/2.4/mod/mod_proxy_html.html
ale je to pochopitelne uz dost ducharina a nebude to vykonove zadne
terno. Osobne jsem mod_proxy_html snad ani nezkousel. Bezne delame
jenom reverzni proxy.

--
Zito