OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Květen 31 12:58:55 CEST 2016

AFAIK hledate "reverzni proxy", beznou soucast webserveru jako je Apache
nebo nginx. Tj. je to 'venkovni' webserver, ktery nema vlastni soubory,
ale pta se na ne 'schovaneho' serveru za firewallem treba.
J.