OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Květen 31 13:22:14 CEST 2016

mod_proxy ve spojeni s mod_ssl a mod_rewrite by melo fungovat.
Samozrejme, ze to muze parsovat a prepisovat ty stranky, neni to tunel,
ten server ma tu stranku z https serveru stazenou a rozsifrovanou.
j.