OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Květen 31 13:19:19 CEST 2016

Pokud jsou html stranky psany korektne (relativni odkazy), tak problem neni.

Pokud jsou absolutni (ale stale bez nazvu serveru), tak se to resi
presmerovanim cele domeny tretiho radu.

napriklad krome www.mojefirma.com budu mit tajnyserver.mojefirma.com.

Takto resim ruzne docasne servery, jenz nechci hostovat na hlavnim serveru.

Pokud mate to html poskladane z ruznych serveru (tj. je v url nazev
serveru), tak jedine VPN (nebo teamview, ale to je mnohem horsi nez VPN).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158