Raketa Falcon 9

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Květen 30 21:53:34 CEST 2016

Zdravim,

proc bych se mel zlobit? :)

kazdopadne jsem si nasel cas trochu patrat (opravdu jenom narychlo jsem
prosel par odkazu)

http://space.stackexchange.com/questions/8779/how-does-the-falcon-9-know-where-the-landing-barge-pad-is

je tam dokonce i odkaz na patent http://www.google.com/patents/US8678321
a tam je to pekne napsane - trebaze ne do detailu, samozrejme (ale cele
jsem to necetl - si to necham, az bude vice casu)

"the sea-going platform 150 can include a broadcast station 152 for
communicating its position to the launch vehicle 100 in real-time. This
information allows the launch vehicle 100 and/or the booster stage 110
to continuously check and/or adjust its flight path to target the
platform 150. ..."
(ty cisla jsou reference na casti obrazku)

:)

   Sam