Raketa Falcon 9

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 30 20:35:45 CEST 2016

No nezlobte se na mne, ale ja v tom vidim x ruznych uloh spolu vicemene
nesouvisejicich - sam mluvite o dvou - stabilizace rakety (ta ale s
plosinou nijak nesouvisi - tam je navic mnohem zajimavejsi to jak je
udelana ta vykonna cast) a pak tedy ta vlastni navigace na plosinu.

No ja z dotazu pochopil (velikost vln), ze tazatel se pta na to
dosednuti na rozkymaceny ponton necim co vypada jako tuzka s pomerem
zakladny ku delce 1:50

Pokud byla myslena navigace na polohu (relativne pomalu se pohybujici
predmet) - tak to si myslim maji vojaci zvladnuty dost dobre a pri o
dost vyssich rychlostech.

RV