Re: [MOTO] Proplachování motoru při výměně oleje ?

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Květen 30 12:29:51 CEST 2016

No nenim kde zijete vy, ale ja v cechach. Kdyz dojde na lamani chleba hleda
se chyba jinde nez ve vyrobku. Viz proflaknuty motor BXE v VW group a jeho
upadavajici ojnice z duvodu pridirajicich se lozisek.