<div dir="ltr">No nenim kde zijete vy, ale ja v cechach. Kdyz dojde na lamani chleba hleda se chyba jinde nez ve vyrobku. Viz proflaknuty motor BXE v VW group a jeho upadavajici ojnice z duvodu pridirajicich se lozisek.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 12:10 JP <span dir="ltr"><<a href="mailto:dodo.hw@jnc.cz" target="_blank">dodo.hw@jnc.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<div>To jsou na uzaverech plomby?<br>
Nikdo vam snad nemuze nic rict kdyz si vymenite olej nad ramec
intervalu.<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
<br>
JP</font></span><div><div class="h5"><br>
<br>
On 30.5.2016 11:39, Radek Sztwiorok wrote:<br>
</div></div></div><div><div class="h5">
<blockquote type="cite">
<div dir="ltr">Ano dovolil bych si i souhlasit, ale bohužen
servisní interval u nového auta je longlife a málokdo si lajzne
z duvodu zaruk ho měnit.Pri soucasne spolehlivosti aut ani nic
jineho nezbyva nez jezdit po dobu zaruk do autorizaku.Takovy
motor v octavii 103kw oznaceni BKD mel olej pri 80000 najeti a
servisnim intervalu longlife na skrabku<br>
</div>
<div class="gmail_extra"><br>
<div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 10:24 Jaroslav
Buchta <span dir="ltr"><<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz" target="_blank">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<div>Ja bych rekl, ze pokud budete vymenovat vcas olej od
novoty, zadny karbon se nikde neusadi. Tim myslim cca 15
u benzinu a 8-10kkm u dyzlu.<br>
<br>
Dne 30.05.2016 v 6:47 Radek Sztwiorok napsal(a):<br>
</div>
<div>
<div>
<blockquote type="cite">
<div dir="ltr">
<div>Jj. To jsem nekde cetl, ze se tak se vyrabi z
10W/40 longlife olej pro prodlouzeny interval.
:-D<br>
</div>
Ja menim olej po 10tkm a neresim proplach.
Proplach bych rešil tak po vymene turba ci sundani
hlavy, u nekterych motoru viz treba vzpominana
1.6tdci je stejne pri vymene turba nutnost sundat
i vanu v opacnem pripade se turbo do 5tkm meni
znova. Karbon je mrch zakerna.<br>
</div>
<div class="gmail_extra"><br>
<div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 0:49
gatilo <span dir="ltr"><<a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank">gatilo@centrum.cz</a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 30.5.2016, 0:47:19<br>
<br>
Takze mu tam zustane tech 10% nafty ?<br>
Co to udela s vizkozitou ? To tam nasledne
leje hustsi olej, nez je<br>
predepsano ? Nebo jej takovy detail jako
viskozita nezajima, hlavne ze<br>
je to ciste ?<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
mailto:<a href="mailto:gatilo" target="_blank">gatilo</a>
+ zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
--<br>
Lubor Otta napsal:<br>
<span><br>
> Moderní motory mají optimalizovaný
(ekonomicky i na zeleno) systém<br>
> výměny oleje, a počítá se s tím že v
systému může zůstat až 10% starého<br>
> oleje.<br>
> Jeden můj kolega, bývalý automechanik,
svoje auto při výměně oleje<br>
> proplachuje naftou, a pak se kochá že
ještě za měsic olej není černý<br>
> jako bota.<br>
> Lubor<br>
<br>
</span>
<div>
<div>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank"></a><a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
<br>
<fieldset></fieldset>
<br>
<pre>_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</div>
</div>
</div>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank"></a><a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
<br>
<fieldset></fieldset>
<br>
<pre>_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</div></div></div>
<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>