Re: [MOTO] Proplachování motoru při výměně oleje ?

Pondělí Květen 30 10:33:34 CEST 2016

Brácha má mondeo 1.8 tdci (= diesel) 2007, když jsem se ho ptal, jak často
mění olej, říkal, že servisní interval je 20 000 km, ale někdy mu to vyjde
až na 25 000 km. Má to od novoty a najeto přes 200 000 km. Turbo má původní.

P.K.