<div dir="ltr"><div>Brácha má mondeo 1.8 tdci (= diesel) 2007, když jsem se ho ptal, jak často mění olej, říkal, že servisní interval je 20 000 km, ale někdy mu to vyjde až na 25 000 km. Má to od novoty a najeto přes 200 000 km. Turbo má původní.<br></div><div><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 10:24 Jaroslav Buchta <span dir="ltr"><<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz" target="_blank">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <div>Ja bych rekl, ze pokud budete vymenovat
      vcas olej od novoty, zadny karbon se nikde neusadi. Tim myslim cca
      15 u benzinu a 8-10kkm u dyzlu.<br>
      <br>
      Dne 30.05.2016 v 6:47 Radek Sztwiorok napsal(a):<br>
    </div><div><div class="h5">
    <blockquote type="cite">
      <div dir="ltr">
        <div>Jj. To jsem nekde cetl, ze se tak se vyrabi z 10W/40
          longlife olej pro prodlouzeny interval. :-D<br>
        </div>
        Ja menim olej po 10tkm a neresim proplach. Proplach bych rešil
        tak po vymene turba ci sundani hlavy, u nekterych motoru viz
        treba vzpominana 1.6tdci je stejne pri vymene turba nutnost
        sundat i vanu v opacnem pripade se turbo do 5tkm meni znova.
        Karbon je mrch zakerna.<br></div></blockquote></div></div></div></blockquote></div><br></div></div></div></div>