Re: Jak udělat web server

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 23 12:23:36 CEST 2016

Dík, už to funguje. Mám ještě jeden problém, napsal jsem jej do
konference o W, protože mi už připadal moc OT, ale nikdo neodpověděl,
tak si dovolím tady (a předem se omlouvám):

Nyní běží web server pokusně tak, že se po cca 10s stránka obnoví a zobrazí se nový obsah. Stránka je primitivní, tak to není problém. Rád bych to ale udělal tak, že se nejprve stáhne stránka se vším "krásnem" a pak by se přepisovaly jen hodnoty v příslušných políčkách. Je mi jasné, že javascript umí přepsat obsah políčka, ale jak udělat, aby si řekl o data ze serveru? Server nyní odpovídá na příkaz "get", ale v podstatě může fungovat jakkoli. Jen nevím, zda a jak by měl vypadat javascript. Poradíte?

Martin Záruba