Re: Jak udělat web server

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Květen 22 07:52:49 CEST 2016

Do prihlasovacej stranky dat do formu session id. Napr:
<input type="hidden" name="sesid" value="jdj3ndjn49f83hnxh37" />
On to potom posle s prihl.udajmi pri dalsom spojeni. Podla toho ho potom identifikujete, samozrejme si to musite niekde pametat.

Dňa 22. mája 2016 6:42:42 SELČ používateľ "Martin Záruba" <swz na volny.cz> napísal: