OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 16 12:02:38 CEST 2016

Tak jen poreferuji...mel jsem ji sebou vcera na chalupe. Jen jsem dolil
0.25l oleje a benzin. Na druhe otoceni to chytlo (pak uz to vzdy startovalo
na prvni skubnuti) - startovani jde lehce.

Mel jsem na tom povesenou 1400W flexu Makita (ma pomaly rozbeh a regulaci
otacek) - zde byl jen problem, ze se regulace flexy hadala s regulaci
invertoru. Pri zmene zateze se otacky propadaly. Dale jsem zkousel nejakou
stolni pasovou brusku - zde nebyl problem.

Co se tyka hluku - rozhodne mi to neprijde jako 94dB - zvuk je hluboky
podobny jako u Hondy co mam - hlucnejsi zrejme ale o neco bude. Urcite by
slo centralu dotlumit - zespoda neni zadny kryt.

RV