OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

Pátek Květen 13 18:21:23 CEST 2016

A je to aspon levnejsi nez ta elektrocenttrala? U te zas vim, ze kdyz
nepujde elektrina tyden nebo dele v pripade nejakeho vetsiho konfliktu
treba, tak mi staci par kanystru benzinu a muzu topit, svitit atd...
Kazdopadne do lidlu jsem se nedostal, kouknu zitra ale to uz stejne asi
nebudou ;-)