Raspberry 3 a win 10

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Neděle Květen 15 19:15:15 CEST 2016

Ano, je to tak. Windows 10 v tomto případě neznamená "normální počítač"
jsko třeba Raspbian. Je to systém pro spuštění vlastní aplikace napsané
pod Visual studiem v C#. To je ta výhoda. Samotny systém  má  jen ta
úvodní obrazovku. Bez vlastní aplikace je to k ničemu. S win 10 to me
společného asi tolik, že pod starším systémem nedá programovat. Když je
RSPI připojené k netu, Visual studio si ho samo najde a automaticky si
do něho aplikaci nahraje, spustí, debugguje se stejně jako když ladíte
aplikaci pro PC. Tj stiskem jednoho tlačítka se nahraje aplikace a
spustí přímo v RSPI. Napsat jednoduchý, dotykem ovládaný panel,
komunikujícího se světem třeba po I2C  je otázka pár hodin.