Raspberry 3 a win 10

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Květen 15 19:01:15 CEST 2016

A nejsou W10 pro RPI úplně něco jiného než opravdové W10? Asi něco jako W10 mobile a velké W10 kde to má společný snad jenom název a trochu vzhled. Tedy podle toho co se tu psalo. Jestli jsem to dobře od MS pochopil tak chtějí mít na oko jeden produkt, programy na to se budou psát hodně podobně (v XAML) a tim padem bude jednoduchý přenos mezi různými HW, ale vnitřek bude úplně logicky úplně jiny (jiny druh procesoru, jiné potřeby pro daný HW).

----- Původní zpráva -----
Od:"Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Odesláno:‎15. ‎5. ‎2016 18:18
Komu:"HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět:Re: Raspberry 3 a win 10

Obavam se, ze to  ma i vsechny nevyhody vyssiho OS. Pro spolehlive
rizeni aspon trosku v realnem case bych to asi nepouzil...  Slysel jsem
o pripadech, kdy se za timto ucelem ktomu pripojuji arduina
Ale na nejake webove kravinky asi dobre, ethernet rozhrani bude nakonec
asi jedine rozumne pouzitelne (i kdyz to taky bezi pres USB nebo u
novejsich verzi to je primo v SOC?)