Programovaci HW k LPC11U68

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 13 16:57:35 CEST 2016

Pokud by to bylo možné, napište mi prosím soukromě nabídku, na cca takovéto
přiohnutí:
- Programování LPC11U6x a optimálně i dalších LPC
- Více uložených firmwarů
- Výběr buď šipky a název na txt displeji, jako to má třeba FS2009, nebo by
ve výrobku mohl být R a podle hodnoty se automaticky nahraje správný FW.
Nebo třeba 4 piny, připojené na VDD/GND/nikam.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Mraz
Už začínám chápat proč na mně chtěli, abych něco podobného vyrobil. Ale
že by je to přišlo zase o tolik levněji, to se moc říct nedá. Zase byla
záruka, že to bude fungovat přesně tak, jak chtěli.
Pozn. Mít tam těch firmwérů víc je dost kontraproduktivní, ovšem záleží
na obsluze. Nakonec můžou být všechny stejné...