Ploché kabliky - pardotazu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 17:14:20 CEST 2016

Dobrý den všem,

před nějakým časem jsem se tu ptal kde ty kabliky a konektory sehnat,
nakonec jsem našel na AliExpressu. Ale je jich moře druhů.

Nabízejí se následující možnosti spojení dvou desek:

1. Kablík B, tedy s konci každý na jiné straně pásku + na obou deskách
stejné konektory, tedy spojeno 1-1, 2-2, ... poslední-poslední.

2. Kablík A, tedy s oběma konci na stejné straně pásku + na obou deskách
stejné konektory, tedy spojeno 1-poslední, 2-předposlední, ... poslední-1.

3. Kablík A, tedy s oběma konci na stejné straně pásku + na jedné desce
konektor s piny nahoře a na druhé s piny dole, tedy spojeno 1-1, 2-2, ...
poslední-poslední.

Osobně bych vybral 1, ale nemám s tím zkušenosti a nerad bych nějaké
překvápko, až se toho začne vyrábět série. Mám použít 1, nebo je nějaký
zásadní důvod pro 2/3/jiné?

Děkuji,
PH