[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Květen 13 10:53:28 CEST 2016

Pokud vim, tak ty dve jsou tam jen proto, ze ta jedna by byla presprilis
velka - souvislost s Buranem v tom nebude. Alespon jsem neco takoveho
nedavno cetl tusim nekde na idnes.cz nebo nejaky rozhovor s nekym v
CT/Dobre rano. Uz si nevzpominam :-(

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz